Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Kashtalyan P$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Kashtalyan P. V. 
Mathematical and Information Provisions of Bridge Team Training Control Systems [Електронний ресурс] / P. V. Kashtalyan, S. O. Rozhkov // Electronics and control systems. . - 2019. - № 2. - С. 61-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2019_2_10
Незважаючи на значні зусилля і ресурси, що витрачаються на програмні, технічні та організаційні засоби підготовки штурманів, необхідно підвищувати рівень навичок штурманів, знайомити їх з функціями і обмеженнями суднового устаткування, забезпечити узгоджене співробітництво між членами команди ходового містка. Розглянуто проблему підвищення безпеки морських перевезень за рахунок підвищення якості підготовки судноводіїв на тренажерах. Було проведено критичний огляд модельних курсів Міжнародної морської організащії (ІМО) і їх використання для задач навчання на тренажерах судноводіїв. Більшість з них засновані на модельних курсах, розроблених IMO з метою стандартизації та уніфікації навчання команди містка відповідно до конвенції STCW 1978/2010. Були класифіковано основні навігаційні завдання, представлені їх формалізовані кінцеві рішення. Оскільки стала часу і час затримки не залежать від рівня відповідальності рішення, їх можна розглядати як характеристики певного члена команди суднового містка. Ці описи визначаються в простих експериментах по реакції на визначення часу відомих сигналів, і можна отримати модель поведінки команди містка в залежності від ризиків прийняття рішень і зовнішніх збурень. Було запропоновано використовувати функцію ймовірності безпечного плавання вякості критерію компетентності штурмана. Важливим моментом є перехід від часткових критеріїв оцінки роботи штурмана до оцінки середнього ризику в якості єдиного критерію, який дозволяє реально оцінити перспективу використання конкретного екіпажу судна. Реалізація стратегії мінімізації ризику призводить до послідовності кроків, які реалізують оптимально безпечну траєкторію. Був запропонований принцип максимуму Понтрягіна по оптимальному плану маршруту, щоб завдання було обернено в стандартну задачу оптимальної за швидкістю роботи лінійної системи. Визначено структуру оптимального рішення для тренування команди містка. Була запропонована структура навчального комплексу, яка складається з комплексу візуалізації, де проектується зовнішня ситуація, робочі місця членів суднового містка, бази даних динаміки моделей суден, навігаційна база даних, бази моделей збурень і робоче місце інструктора.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.531 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського